L’Escola Les Arrels estrenem nova web!

Benvolgudes famílies,

Esperem que les Fetes vagin molt bé!

L’ESCOLA LES ARRELS ESTRENEM NOVA WEB!

És el regal del 10è aniversari! Estem molt contententes!!!

Esperem que us agradi!

És per això que ens faria molta il·lusió que hi entréssiu i la miréssiu amb els vostres fills i filles! De moment tenim una selecció de la Festa del 10è aniversari i de la representació del Trencanous que vam fer per Nadal! Poc a poc anirem penjant tot allò que anem fent a l’escola, així les famílies estareu informades!!!!

Per això està bé que hi aneu entrant habitualment!Entreu a la web, cliqueu les diferents pestanyes; a l’AFA, a INFANTIL O PRIMÀRIA, a MENJADOR (per cert ja està penjat el menú del mes de gener), a MENÚ  perquè a dins hi ha desplegables per conéixer millor la nostra escola! (On som, Història, Claustre, Instal·lacions, Calendari, Documents…).

Us animem també que dins del MENÚ / ON SOM  apareix el Google Maps  i si cliqueu a Ressenyes, ens n’escriviu una, així la gent la podrà veure…

Molt bones festes a tothom i ens retrobem el Dimecres 8 de gener!Aquí teniu la web, cliqueu i mireu…L’anirem actualitzant!!!