MERCAT SOLIDARI DE SEGONA MÀ AMPAS DE SALT

0
1592

Com l’any passat el dissabte 16 de desembre ens sumem a la proposta iniciada des de la coordinadora d’AMPAs de Salt de realitzar un MERCAT DE SEGONA MÀ amb les AMPA’s de Salt on hi haurà subhastes, xocolatada popular i es podrà comprar els productes a un preu simbòlic (preu màxim establert…. 5 euros). És una activitat on els diners obtinguts es destinen a l’ AFA de l’escola que s’hi representa.

LLOC: Passeig Marquès de Camps de Salt) davant el mercat municipal.

DATA: Dissabte dia 16 de Desembre de 10:0014:00 hores.Per dur a terme aquest mercat Necessitem LA VOSTRA AJUDA!!:DONATIUS D’ARTICLES: Necessitem que les famílies doneu algun objecte que tingueu, que ja no necessiteu i que vulgueu regalar. Els podeu començar a portar a l’escola

A PARTIR DE DIMECRES DIA 29 DE NOVEMBRE

L’ajuntament ja ens cedeix les taules per poder fer les parades. Necessitem la vostra ajuda per fer que el mercat sigui un èxit participatiu i beneficiós.

Si algú té disponibilitat per ajudar una estoneta a la parada ho comuniqueu a l’AFA.

cartellMercat