MERCAT AMPAS DE SALT 2018

1941

Com l’any passat el dissabte 15 de desembre ens sumem a la proposta iniciada des de la coordinadora d’AMPAs de Salt de realitzar un MERCAT DE SEGONA MÀ amb les AMPA’s de Salt on hi haurà subhastes, xocolatada popular i es podrà comprar els productes a un preu simbòlic (preu màxim establert…. 5 euros). És una activitat on els diners obtinguts es destinen a l’ AFA de l’escola que s’hi representa.

LLOC: Passeig Marquès de Camps de Salt) davant el mercat municipal.

DATA: Dissabte dia 15 de Desembre de 10:0014:00 hores.

Per dur a terme aquest mercat Necessitem LA VOSTRA AJUDA!!:

DONATIUS D’ARTICLES: Necessitem que les famílies doneu algun objecte que tingueu, que ja no necessiteu i que vulgueu regalar. Els podeu començar a portar a l’escola

L’ajuntament ja ens cedeix les taules per poder fer les parades. Necessitem la vostra ajuda per fer que el mercat sigui un èxit participatiu i beneficiós.

Si algú té disponibilitat per ajudar una estoneta a la parada ho comuniqueu a l’AFA.