COMISSIONS ACTIVES CURS 2019/2020

• Comissió augmentem recursos: Vocal Víctor
    S’encarrega de dur a terme les activitats que aporten beneficis a l´AFA, bàsicament són Calendaris, el Mercat d’AMPES i Parada de Sant Jordi.

• Comissió de menjador: Vocal Cèlia
    Fa un seguiment del servei de menjador que escull el Consell Comarcal per a totes les escoles públiques de Salt. Es coordina amb l’escola.

• Comissió de comunicació: Vocal Marta S.
    S’encarrega de transmetre informacions relacionades als diferents mitjans de wasap, telegram, blog AFA, mail i facebook, escrits a les agendes o informació als plafons davant de l’escola.

• Comissió d´extraescolars: Vocal Mònica
    S´encarrega de gestionar l’oferta de les diferents extraescolars segons el nombre d’inscripcions rebudes. I també del servei d’acollida matinal.

• Comissió de festes: Vocal Aya
    S’encarrega de la visita dels patges a l’escola amb la xocolatada, la marató, carnestoltes i del servei de bar de la festa de fi de curs. Aquest curs es coordinarà amb la comissió dels 10 anys.

• Comissió dels 10 Anys: Vocals Cèlia i Sara
    Aquest curs serà la celebració dels 10 anys de l’escola i tota la temàtica anirà lligada a això, es proposa una comissió dedicada a aquest tema per col·laborar amb l’escola en les dinàmiques familiars (activitats relacionades amb la participació alumnes i família).

• Comissió administrativa: Vocal David
    Encarregada de les gestions administratives per mantenir l´AFA a nivell administratiu correctament.

A les següents comissions falten voluntaris per dur-les a terme, qualsevol proposta és benvinguda, animeu-vos:

• Comissió de jornades de pati:
    Lligades als 10 anys. Aquest any es volen incloure aquestes jornades, ja que l´any passat no es van realitzar.
  • Comissió d’Arrels en família: Vocal Marta L.
    Per fomentar activitats lúdiques entre les famílies. Es proposen: barbacoes, calçotada, castanyada, entre altres activitats que puguin ser d’interès per les famílies.

SI ALGUN PARE O MARE VOL PARTICIPAR EN ALGUNA COMISSIÓ QUE
S’INFORMI PER E-MAIL A: