Fes-te soci

Vols fer-te soci?

OMPLE EL FORMULARI D’ALTA SOCI AFA

OPCIÓ 1: Has de fer ingrés o transferència bancaria (20€ per família):

Compte de AMPA LES ARRELS ES40 2100 0202 2502 0027 1610
Indicant nom alumne i curs!

OPCIÓ 2: Contacta amb nosaltres per parlar d’altres opcions de pagament. (Efectiu)

EN QUE INVERTIM ELS DINERS RECAPTATS.:

Ser soci de l’AFA és beneficiós per a tothom ja que amb els diners que es recapten es realitzen diferents tipus d’activitats:

-Col·laboració amb l’escola (Compra material escolar, col·laborem en activitats,…)

-Activitats extraescolars (Acollida matinal, extraescolars a l’escola, piscina,…)

-Activitats festives (Castanyada, Reis, Patges, Festival de Nadal, xocolatada, Sant Jordi, festival fi de curs,…)

Si ets soci pots formar part activa de l’AFA (Junta, comissions, col·laboracions puntuals,..) Contribueixes a la millora de l’escola.

Sense l’existència de l’AFA perdríem molts avantatges col·lectius i per a les famílies.

No penseu que perquè el vostre fill/a no faci extraescolars o altres activitats, aquesta contribució perdi tot el sentit. Sinó que esteu contribuint a la millora de l’escola, del seu material, de les seves activitats i el que creiem més important:

La participació en l’educació del teu fill/a i la oportunitat de posar el teu granet de sorra.