Sopar de mares de Les Arrels. Apunta’t!!! Divendres 15 de Desembre

Hola MAMES de l’escola Les Arrels!!,

Un any més, arriba l’hora del nostre tradicional SOPAR DE MARES!! Us animem a totes a venir a sopar el DIVENDRES 15 DE DESEMBRE

Per tant ja sabeu, aquell vespre les parelles, família o cangur hauran de donar de sopar a la mainada i procurar que vagin a dormir de forma tranquil·la i a una hora adient….

Com son dates de molts sopars de Nadal, i varis llocs ja sense disponibilitat, necessitem confirmació abans del dia 1 de desembre per encarregar taula.

Aquest any us fem arriben l’enllaç a un Doodle per decidir lloc:

OPCIÓ 1: SERRALLONGA (Carrer Major, 194 SALT)
Menú 20€ (Entrants, segon a escollir, postres, begudes i cafè)

OPCIÓ 2: L’ESTRADA (Carrer Major, 318 SALT)
Menú 20€ (Entrants, segon a escollir, postres, begudes i cafè)

OPCIÓ 3: BUFET GRAN SOL (Miquel Marti i Pol, s/n SALT)
Menú 18,5€ (Bufet lliure, postres, begudes i cafè)

OPCIÓ 4: DRAC PARADIS – KOUT (Carrer Indústria,8 GIRONA)
Menú 18€ (menjar xinès, postres, begudes i cafè)

OPCIÓ 5: Plantejar més opcions al grup de WhatssApp del sopar

NO OBLIDEM L’AMIC INVISIBLE!! Als sopars incloem el joc de l’ “amic invisible” .Però sense gastar cap euro ni haver de pensar en què comprar ni per a qui. Cada una de nosaltres haurà de venir a la cita amb un detall molt ben embolicat i el regal haurà de ser algun objecte que tinguem a casa i que no ens fa CAP SERVEI, és a dir, QUE NO ENS IMPORTARIA DESPRENDRE’NS D’ELL. Seria el que col·loquialment es diu un “pongo” (de…..¿y esto DONDE LO PONGO?)

Apa noies a rumiar què podeu embolicar ja sigui una figureta a la que sempre heu de treure la pols, algun estri de cuina que mai heu fet servir, un llibre que no us agrada i no acabareu mai de llegir…….feu córrer la imaginació i escolliu quelcom. Us assegurem que serà mooooolt divertit!!!

Podeu començar a apuntar-vos des d’avui mateix i fins a uns dies abans a través dels canals habituals la vostre assistència per tal de reservar un lloc a taula amb totes nosaltres. (correu electrònic, whastapp, facebook, paper dins la bústia……. )

La comissió d’Arrels en Família crearà un grup de whatsapp pels que aneu confirmant per tal d’anar informant i també resoldre dubtes que puguin sorgir

ENS TROBEM EL DIVENDRES 15 DE DESEMBRE A LES 21:00

Gràcies A tohom!