Qui som i què fem?

• QUI SOM?Som l’AFA: Associació de Famílies d’Alumnes de l’escola Les Arrels de Salt.
    Som una AFA jove i amb moltes ganes de créixer i evolucionar.Pares i mares que ens organitzem en diferents comissions per millorar l’estada dels nostres fills a l’escola i per ajudar a l’escola en qualsevol activitat que ens necessitin.De manera voluntària i desinteressada, els pares i les mares participem tant en la Junta Directiva com en les diverses comissions. Mitjançant aquests dos òrgans es porta el dia a dia de l’AFA.

Comissions
    Tot i estar organitzat en comissions. Tots els membres d’AFA col·laborem en tot el que podem per tal de poder fer el màxim d’activitats possibles en benefici dels nens i nenes de l’escola.

Entre d’altres les comissions fem les següents tasques:

• Recollim els suggeriments dels pares/mares de la bústia de l’AFA i els fem arribar a les diferents comissions.
  • Gestionem els carnets de socis.
  • Fomentem la relació entre els pares/mares de cada classe fent activitats familiars fora de l’horari escolar. Organitzem sortides familiars durant el curs, tant culturals com socials.
  •  Oferim activitats extraescolars per tal que les famílies puguin compaginar la vida laboral i familiar
  • Gestionem la totalitat de les tasques “logístiques” quotidianes; per tant, és la que fa possible que els nostres fills i filles puguin entrar a l’escola des d’una hora abans cada matí i sortir-ne una hora més tard algunes tardes
  •  Oganitzem i fem el seguiment de les activitats que realitzen els nens/es durant tot el curs fora de l’horari escolar
  • Seguim el calendari escolar i col·laborem estretament amb l’equip docent de l’escola per tal de sumar-nos a les festes que ja l’escola organitza. Volem promoure la participació directa de mares i pares a les festes on també hi participen els nens i nenes.
  • Preparem el festival de Nadal. Fem sorteig de paneres i venem loteria per recaptar diners per als alumnes de l’escola.
    Gestionem la venda dels calendaris amb les fotografies dels nens de l’escola.
  • Organitzem la participació a la Rua de Carnestoltes de Salt.
  • Sant Jordi: Organitzem la venda de Llibres (a l’escola o al Passeig de Salt)
  • Organitzem el festival de fi de curs
  • Fotografies: immortalitzem totes les activitats de l’AFA i l’escola. Tant en horari escolar com les activitats fora d’horari escolar que organitza l’AFA.
  •  Informem de totes les activitats que realitza l’AFA. Donem publicitat a les activitats de l’AFA.
  • Gestionem aquest Blog i el facebook i la resta d’activitats a Internet de l’AFA.
    Mitjançant el cartell d’anuncis situat a l’entrada de l’escola i enviaments per correu electrònic.
  • Gestionem els correus electrònics rebuts dels pares/mares i els adrecem a les diferents comissions. Actualitzem els e-mails de les famílies per facilitar la comunicació entre els pares/mares amb l’AFA i viceversa.
  • Col·laborem amb l’escola pel manteniment de l’hortFestes que fem:

Castanyada: Col·laborem amb l’escola per organitzar la castanyada.
Nadal: Fem paneres, Els patges van a l’escola, xocolatades, …
Sant Jordi: Posem una parada de venda de llibres al passeig de Salt o a l’escola.
Festival fi de curs: col·laborem amb l’escola i preparem un berenar.

Accediu per veure:

Trobades Arrels en Familia

Rua de carnestoltes

l’AFA solidaria amb La Marató

Parlem i interaccionem sobre assumptes relacionats amb els nostres fills. Aprenem solucions a situacions quotidianes.

Trobades familiars “Arrels en Família”: sortides fora de l’escola, normalment en cap de setmana per trobar-nos les famílies i compartir estones amb els nostres fills/es i els seus companys d’escola.

Xerrades: Organitzem xerrades d’interès per a les famílies. Informem d’actes infantils de l’entorn.

Extraescolars: En funció de la demanda

Acollida matinal: Cada dia de les 7:45 a les 9:00h

Piscina: Curset de piscina a Salt

Activitats diverses: S’accepten tot tipus d’idees i propostes al llarg del curs i es van proposant activitats noves.

Venda de calendaris amb fotos de la classe

Venda de gorres