Inici Politica de Privacitat

Politica de Privacitat

En compliment amb el deure d’informació disposat en la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i el Comerç Electrònic (LSSI-CE) d’11 de juliol, es faciliten a continuació les següents dades d’informació general d’aquest lloc web:

Sobre la propietat del lloc web:

Denominación social: AFA ESCOLA LES ARRELS
NIF: G55091623
Domicilio social: Passeig Maria Rosa Puig Dalmau, 1 17190 – Salt

Contacte:
Dirección de correo electrónico: ampalesarrelssalt@gmail.com
Formulario online de contacto

Páginas web de servicio o secundarias: afaescolalesarrels.com, ampalesarrelssalt.blogspot.com
Perfiles sociales: Facebook y Google+

Sobre l’ús de la web i els seus continguts:

Aquest lloc web ha estat dissenyat per oferir informació relacionada amb les activitats que realitza l’associació.

L’AFA Escola les Arrels es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar els continguts d’aquest lloc web a qualsevol moment, sense l’obligació de realitzar cap avís previ.

L’AFA Escola les Arrels no es responsabilitza dels danys i/o perjudicis que poguessin derivar-se com a conseqüència de l’accés, ús o mala utilització dels continguts d’aquest lloc web. Tampoc serà responsable en els casos de fallada, error, interrupció, demora en la transmissió, virus informàtics i o qualsevol altre cas d’aquesta índole que pogués succeir.

Els usuaris i usuàries del lloc web es comprometen a utilitzar aquesta web d’acord a l’establert en la legislació espanyola vigent, abstenint-se d’utilitzar el lloc web per a activitats contràries a les lleis, activitats immorals i la violació dels drets i informació personal de tercers.

Els drets de propietat intel·lectual i marques contingudes en aquest lloc web són propietat dels seus respectius propietaris i llicenciadors, sent utilitzats en aquest lloc web de forma informativa únicament.

En cas de no estar conforme amb els termes i condicions continguts en el present document, li agrairem s’abstingui d’accedir a aquesta adreça o a qualsevol pàgina o link de la mateixa. En cas d’incompliment de l’establert en aquest document, l’usuari serà responsable dels danys i/o perjudicis que poguessin derivar-se, directa o indirectament, per l’AFA Escola les Arrels.

Sobre la protecció de dades:

Les dades personals recollides a través del formulari de contacte seran utilitzades únicament amb la finalitat de respondre als dubtes plantejats per l’usuari. També seran emmagatzemades en un fitxer informàtic amb la finalitat de realitzar comunicacions per correu electrònic eventualment.

Les dades de caràcter personal seran tractades de forma confidencial, sent l’AFA Escola les Arrels l’única autoritzada per al seu tractament.

Si vostè no desitja que utilitzem les seves dades per enviar-li informació sobre les nostres activitats, podrà exercir el seu dret de donar-se de baixa de la nostra newsletter en qualsevol moment, bé des de la pròpia comunicació rebuda, o bé comunicant-nos-ho a través del formulari de contacte o a través de l’email ampalesarrelssalt@gmail.com.