L’escola

Visita el blog de l’Escola:

Som una escola catalana, activa, innovadora i de qualitat, dialogant i democràtica, tolerant que treballem els valors com la pau i la solidaritat, compromesa amb el medi ambient i, sobretot, amb l’entorn de Salt i participativa amb les famílies!! L’Ecologia emocional ocupa un lloc primordial en l’educació! Volem infants feliços que gaudeixin aprenent i que siguin competents!

Va.m néixer el curs 2010-2011.Al principi només eren 35 alumnes i ara passem dels 300! Anem creixent…Aquest curs tenim fins a 4t de primària i el curs vinent farem 5è!

Tenim una escola espaiosa però acollidora i gaudim de tranquil·litat i d’un pati molt gran! El curs 15-16 vam dur a terme  projecte Imaginem el nostre pati i aquest curs continuarem treballant aquest projecte! No tan sols el nostre alumnat el va dissenyar sinó que les famílies  ens van ajudar construir-lo juntament amb el Moviment  Nòmada, un grup d’arquitectes que ens van ajudar a orientar i desenvolupar el nostre projecte. Al final del pati tenim el nostre hort i el jardí escolar que intentem cuidar-los però sort d’un avi i uns pares que ens ajuden a fer tallers!