DISSABTE 3 de FEBRER a les 17:30 tenim la Rua de Carnestoltes a Salt!!!

Benvolgudes famílies,

El proper DISSABTE 3 de FEBRER a les 17:30 tenim la Rua de Carnestoltes a Salt!!!

Com en els darrers anys, ens agradaria molt poder ser-hi presents i que les Arrels desfili en comparsa pels
carrers del nostre poble amb la disfressa escollida i confeccionada per nosaltres mateixos.

Aquest any la temàtica de l’escola és el CINEMA i es va proposar anar vestits de CRISPETES tan els adults
com els infants. Per tal que TOTHOM pugui participar-hi hem pensat en una disfressa senzilla i complements fàcils de fer.

Us agrairem que comuniqueu ABANS DEL PROPER ​ DIVENDRES 12 de Gener si voleu participar a la
Rua d’enguany ​ per les vies habituals (via email, wassap o bústia de l’Ampa).

És important ja que depenent dels inscrits es podrà seguir amb la comparsa o no i també en dependrà del material a comprar per part de l’AFA.

Cal especificar per família el número de participants i si són homes o dones, nens o nenes i el curs que fan​ ,per poder fer les disfresses al sexe i mida adequats.
A més, començarem tot seguit els tallers per poder retallar, ensamblar i cosir les disfresses i pintar, encintar
i preparar cada un dels complements de les disfresses, carrossa i cartell.
A continuació us expliquem quatre dades obtingudes la passada reunió amb la comissió de festes de Salt que organitza el Carnestoltes:

• Hora de trobada i concentració a les 17:00 hores del DISSABTE 3 de Febrer per començar puntuals la Rua a les 17:30!!!
  • Lloc de trobada i inici de la Rua: al carrer de la piscina municipal de Salt.
  • El recorregut serà com l’anterior any des de la piscina, baixant pel carrer Major, fent la volta al carrer Sant Antoni i acabant a la Coma Cros.
  • Al final de la rua hi haurà actuació per a totes les edats d’un conjunt ben engrescador.
LA DISFRESSA SERÀ:

CRISPETES​ :
Portar pantalons i jersei negre, i a sobre es posarà la disfressa que simula una capsa de
crispetes. Per les dones i nenes serà com un vestit amb les crispetes a baix, i pels homes i nens tindrà la
mateixa forma que el vestit però girat i amb les crispetes cap a munt.

COMPLEMENTS​ :
Es poden fer alguns objectes cinematogràfics com claquetes, càmares, rotllos de pel·lícula, etc..

VEHICLE​ :
 Es decorarà un carretó de supermercat en forma de càmara de filmar i/o entrades del cinema per
poder transportar l’equip de so si se n’acaba disposant i altres estris de la rua.

Però per poder aconseguir tot això i fer molt de goig el proper dissabte 3 de Febrer ens cal l’ajuda de
tots vosaltres.

Gràcies a tothom